A Gree méltán ismert márkanév
A Gree méltán ismert márkanév

Egy termék eladási arányaiból számos dologra fény derül. Nemcsak az, hogy például a lakosság jelentős része milyen klímát használ, hanem az is, hogy melyik vált be és melyiknek szavaznak kevesebb bizalmat. A legtöbb lakossági klíma gyártásához a Gree neve köthető. Persze nem véletlenül, hiszen eléggé nagy a kereslet, méghozzá nemcsak a lakossági, hanem az ipari klímák tekintetében is. A Gree Electric Appliances, Inc. Kína, Zhuhai nevű városában lett alapítva 1991-ben.

Azóta nemcsak a város határait lépte át, hiszen az ország több nagyvárosában is van kirendeltsége, hanem az országét is, ugyanis Brazília mellett, Pakisztánban és Vietnámban is létesítettek gyártóközpontokat. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően pedig, mára a világ elsőszámú klímagyártó és forgalmazó vállalatává lépett elő. Ezt a minőségét először 2005-ben érte el, amit azóta is megtartott. Ez azt jelenti, hogy évente 60 millió lakossági és 5,5 millió kereskedelmi légkondicionálót gyártanak. Mindez azt bizonyítja, hogy napjainkban a világon minden harmadik klíma a Gree gyáraiból került ki. A számok önmagukért beszélnek, hiszen gyártani csak akkor érdemes, ha az összeállított terméket meg is vásárolják. Minek köszönheti ez a márka a népszerűségét? Miért ezt vásárolják leginkább az emberek, illetve a cégek? Valószínűleg nem csupán a kellemes külső dizájnjuk miatt, hanem főleg a megbízható teljesítmény miatt, amit ráadásul alacsony energiafogyasztás mellett nyújtanak.

Nem beszélve arról, hogy ezt a minőséget tartósan garantálja, így nem kell attól tartani, hogy néhány hónap vagy év elteltével feladja a szolgálatot. Persze, ha valaki ma Magyarországon azt hallja, hogy kínai gyártmány, akkor rögtön a silány minőség jut eszébe, aminek lehet, hogy a közelmúltban volt némi alapja, de ne feledjük, hogy mára gazdasági nagyhatalomnak számít. Ráadásul számos olyan márkanévvel büszkélkedik, ami világviszonylatban kivívta az első helyet. Ezek közé tartozik a Gree is. Az ilyen márkaneveknek nem éri meg silányságot gyártani, hiszen a hírnevükkel játszanának.